清純

on

形容新一代的小朋友,我會用精叻和老誠去形容。

晚上回家,有時都會見到一些好明顯只有13或14歲的少女,濃妝打扮出現,應該是和朋友去玩吧!當時的時間,差不多已經接近晚上11時。真唔明白佢地既父母點解仲俾佢地出街玩……

讀中學的細路,好多都識變臉!連姪女的同學都有一些令人難以明白的邪惡行為時,我想加加埋埋真係好難令我對細路有非常正面的評價。

去M記食afternoon tea, 眼前來了10個中一咁大左右的細路。不是名校生,卻都很有規矩。成個過程中,他們有講有笑,坐得整齊,無走來走去!粗口一句我都真係聽唔倒!在我眼中,這些才是我心目中的學生,簡直是人間美景。雖然不可能影下眼前的情景,但我的腦袋已經記住了。

 

Leave a comment