不愛煮飯既主婦

家長朋友問我日頭做乜,佢既答案係cooking, 而我既答案係housework和自己喜歡既事。
孩子不在身邊時,就係最珍貴既私人時間, 梗係做最愛的事。
一個不太喜歡食物既人,當然對食既要求好低。
其實自細就有機會買菜煮飯,經驗好多,但正如阿媽話,煮飯無心。
聽講好多媽媽搬左來呢度後,都會鑽研家務、種植和煮飯⋯⋯呢些我通通都不喜歡做,大家都知道的。
基於責任,我會做,但永遠不會狂熱要做專家。
幸好有家人既體諒,只想過得人過得自己就算。
又幸好呢邊既食材真係好新鮮,落少少調味,像我呢種懶到出汁既主婦,都可以整到似樣既美食。

Leave a Reply

