無緣3

每次見強國媽媽,除了打招呼,我都不會多說話的。

某次飯局,家長朋友話佢認為我不喜歡她,態度有點cool.

我聽後反應有點大的。

老實講,對住個唔係日日見面,連自己叫乜名都不會講既人,想我點對你?

朋友話佢好年青,細我10年吧!不過,既已成媽媽,做人處事都會成熟點吧?!

想起以前讀書,每次和同學有conflicts, 都會想一堆理由去分析,又希望和平收場。

依家,來到呢度,一切隨緣啦!

真不明白,點解總覺得別人要對他們叩頭才是正確?

Leave a Reply

