無緣2

奇怪的事情發生了。我竟然和那位家長開始傾計。

說文化差異,的確有。開口第一句,就係問你點解選呢間學校。

講真,她連介紹自己都未。我不習慣這樣深入的談話。

我立即問番: 你呢?事後都覺得有點串,但又控制不到。

之後,又問我住響邊。唉,太personal了,我無答。

傾到最後,其實大家選校既原因係一樣既。呢度讀書,無人會理你乜原因入來的。家長一般好奇心欠奉的,都係顧住自己個細路為主。同區3間學校,有地址,自己去visit和見校長,更可閱讀school report, 考慮下小孩會不會適合就得了。

她話我知小孩之前讀的小學一班有4,5個Chinese好多。唉,immigrants日日都有,心想,上個term你未入學時,學校仲少Asian faces啦。呢句好串,我當然無講出來。

她講英文不錯,似乎她好想和其他家長溝通,卻又覺得係文化差異。呢個問題係有的,但最終某國人民在呢度的reputation真係好差,仲要俾media久不久拿出來罵,已經排外的public更加不想理你,唔知她知不知呢?

我安慰她話,要try very very hard.

有時候,無期望會好一些。

Leave a Reply

