無緣

做朋友好講緣份。

平日去阿囡既學校,好少機會見到同族。我指的當然不是HK人啊!

有日,一個強國家長走來問我係不係HK人,再問識不識講普通話,我答不太識啦,之後她行開左。不知道她有什麼意圖,但呢一個回應好深刻。

雖然我呢代人無普通話做必修,但勉強少少都會識聽下,教人落車我都識點講既。

今日見到亞洲朋友和她一起傾計。之後,佢問她識不識聽我講既廣東話. 呢個媽媽答不識。之後我講,住在不同部分係講不同語言的,輕輕帶過了。

我不介意和她講英文,甚至用我好差既普通話講,但她給我的第一個印象實在太難忘。

我只能講,做朋友既緣份,應該都沒有了。我呢個年紀,要求更不能低。

Leave a Reply

