如何治癒

人在外地,面對每天既cultural shock, 原來最好既治癒方法就係聽到同路人既聲音。

呢個新朋友係阿囡同學家長,一樣來自亞洲大城市。

其實每天湊返學都會「見人」!但無可否認,不同既價值觀和語言文化,的確令溝通帶來障礙。

HK人有個特徵,就係飲茶文化!坐低可以唔熟都傾倒一大早餐,但洋人就不是這樣了。

除了早晨普通打招呼,周一問大家weekend過成點,周五問有乜plan外,真心我連自己都覺題目shallow無意義。但不講呢些,又可以講乜?對方都好少主動搵野講,令我既透明狀態好明顯,好無趣!

新朋友令我更明白聆聽既重要!我聽她投訴的各種,她又聽我的觀察,每天的那短短chat time, 係令我好感恩既交流時間。

We are not alone!

Leave a Reply

