時光機

住上半年有多,今天終於到了山下既博物館參觀。

呢個細細既地方,介紹了Devonport本區既歷史,也包含了些少紐西蘭既殖民統治史。和鄉下好相似,呢度1840,早我地兩年割讓左俾英國既。以後既發展當然好不一樣,而原居民既不公待遇也一直引起好大既問題。下個月6號係National Day, 新任總理Bill English竟然不想出席紀念活動?! 當中既深層次矛盾,真係以後有時間睇書或者先可以搵到答案了。

博物館收藏了好多「文物」,嘗試呈現番舊日既生活風貌。其中我地見到一部手動打字機!和工作人員傾左一陣,也令我走回自己既時光機。

img_6106

小學五年級時因數學成績不好,主動要求去補習!早上既補習往往無所事事,阿sir有次就借左部打字機我玩,結果就開始了想學打字既念頭。好有心機專登去了書局買左本打字書,自學一番!之後每天在補習社,別的小朋友去了打機,我就在練習打字。這些舊式既打字機,嘈之餘,每打一隻字都要好用力,改錯也麻煩的,所以更要求準確。

和小朋友講番自己呢段往事,她也似明非明。畢竟,呢款打字機已經不在現實中出現了,本書也早已丟了!

一切只能留在回憶裡吧!

Save

Leave a Reply

