平安聖誕

呢個聖誕係我地第一次在外地度過。

氣溫暖暖又陽光普照,而shopping mall既佈置又引不起我的節日感覺,係無budget做?還是節日在心中?太淡了,望落去一點也不像大節日。

回想以前,最喜歡的就係看mall既燈飾,加上配合冬至,興家人和朋友既相聚就成為主要既節日。

而今次,我們在節日前收到一份「大驚喜」-租約期滿,業主要賣樓而我地要搬走。

走資,原來響呢度都發生緊。在搵樓時候,也見到其他人也相似經歷。

未到租屋旺季,但租盤一樣搶手。出廣告第二天,已經會被租去。我地一星期每天就穿梭多個地方去望和決定,仲慘過返工。

有一個印象深刻的,係一個媽媽和兩個仔女對住agent哭訴。那間屋我地租不成,但心想俾了他們租了也好。

可能homeless既徬徨,的確係咁大個人第一次感受到。講真,除了agent外,真係無人會幫到你。交上application form後,他們就係操控會不會租間屋俾你的人。當每個來睇樓既人都能夠交租,有工作和有小朋友,點解他們會俾我地租呢?

情況就好似,幾百人申請一份工,你份CV點樣跑出?

除了講人夾人緣外,還有我相信係我地坦誠情況,表現有心去租屋吧!

所以xmas前,有一間我們喜歡的地方,成功租成了。

至少,我地未來一年都不會homeless。

感恩一切。幸好係在呢段時間發生,再遲一個月就係車房都要租來住⋯⋯

 

 

Leave a Reply

