官僚,討厭!

從第一天打工開始,心知有種人真係不能得罪 – Admin姐姐
 
雖然,同在一間公司做事,我不明白點解她們有特權可以揸住雞毛⋯⋯

當我身在外地email以前曾經讀過一間大學,想問一些簡單到不得了factual資料,那位小姐叫我打電話俾她;她更話我知手頭上的program handbook已經有我所搵的資料,但如果我想知的,可以俾$50申請張testimonial⋯⋯

我真係嬲到想講粗口。

我成熟了,我不投訴她。但以後再有人問我間大學好不好,我一定say no.

要讀,請讀HKU.

 
Leave a Reply

