讓座

好多人話香港人坐車不會讓座小孩或孕婦,我真係有保留。
或者,無要求,才有驚喜。
從懷孕至今日拖住小孩坐公共交通工具,都試過有不少人想讓座。懷孕時我好多時會拒絕,而依家我多數俾孩子坐。
其實大家都有俾錢坐車,某些人不應有特權的。讓座都要心甘情願。
今日和小朋友到巴士上層。兩人的座位已經無哂,正當想著要各自分開坐低時,有個後生仔起身俾左位我地。阿囡都好奇怪點解「哥哥」會咁樣做,反而我感受到那位男士的心意。
小孩自己和陌生人坐,真係幾驚架。
Leave a Reply

