笑話

笑話一:路人甲對乙講:「佢個樣好似女仔呀!」不過佢對襪係粉紅色了……
似乎我呢個阿媽有必要將阿Mel扮得再女孩子一點!但係,上次將佢全身著哂粉紅色,都有人問我佢係唔係女?

其實我真的不太介意她樣似男仔。到一定時候,我會告訴她,樣貌不會和不可成為人生努力的目標,擁有自信和實力才是重要。

笑話二:坐車有個阿婆見Mel,覺得佢可愛。之後就問:佢係唔係由工人湊?當時我好想講:我就係佢工人!

當然,我係無講到。別人話我知佢可愛精靈,係我湊的當然是非常高興!這真是一種努力的肯定!

我已成為媽媽阿四,無法!……

 

Leave a Reply

