一啖砂糖

又是天氣問題?今天個人有些燥!

最後的連堂時,細路的懶散令我很失望。真的在想,我太認真了,所以就輸。

臨離開公司,見到上學年曾教過的幾個細路。對我說hi, 當然會回應。之後的情況就是這樣。

同學A: miss, 你教那科真係好好呀!依家的老師教得很悶呀,又講得細聲!

我:真係?乜我唔係教得好悶嗎?……會唔會係你們嘈所以聽唔倒呀!你地試下暗示俾miss聽請佢講得大聲些啦!

同學B: Miss, 係唔係好甜呢?

老實講,那一刻真係幾心甜。老師絕對是其中一類最易呵的人種之一!細路一個較好的反應,甚至是這樣情況,都能令我們樂上半天。

能感到榮幸,是我有盡力的去備課和嘗試講得有趣一點,只係,這一科卻不是我的主打。

世事就是這樣,我期望2012年搬屋成功,拿回我的主打!

 

 

Leave a Reply

