可愛新生

今年開學,返工等車的人龍長了很多,每次都要等10分鐘才能上車。

前幾天,正在等車時,前面突然有個細路打我尖!他似乎是和朋友仔回合,完全旁若無人。

後面咁多人仲排緊隊,我實在忍不住了,便問佢:

我:你係唔係在此排隊呀?

佢:係呀!

我即時火到起埋,但仍然好冷靜。

我:隊尾在後面,去後邊排啦,仲趕得到。

佢就好聽話咁離開了。

回到公司,是日要收罰抄。啊!原來他是其中一個忘記交的小朋友!我一次過和他「討論」呢兩件事。

原來佢根本無意識到打尖是唔岩,就算後面有幾十對眼望住,都係無感覺既!我真係服哂!

但此子是可教也,第二天,我見他乖乖地去排隊上車,再無同類事情發生了。

 

Leave a Reply

