聰明

有些說話,一聽就會火起。

例如:下,乜你咁都唔知呀?

係呀,我仲有好多野都唔知!而我真係唔知原來BB仔咁樣咁樣做就會聰明。我好刻意逃避睇那些書,特別係什麼如「生個資優兒」、「怎樣培養xxx的孩子」我真的認為睇左係唔會可完全用在一個人,我會用個體兩字去表達。

我沒有去聽一些EQ音樂,老實講,好悶的。都係那句,唔多信。

一聽到這些令人火起的話,我下一句通常會問:你響邊度聽倒?我從來都無聽人講過wor…..

對方就答:呀邊個邊個好聰明啊!

唉,呢些唔係證據。只要智力正常,係人都係醒目仔女!

再問:咁係唔係在什麼講座sell產品的地方聽倒架?

對方(有點支吾以對):係呀……

如果一樣物品可以令人變聰明,我想呢個發明應該有Nobel Prize, 價值亦一定超過每年BB expo/書展長賣長有的迪迪尼英文教材!仲有,有個行業應該要消失,那就是教書。

也好的,這件事令我反思一下聰明的定義,亦令我想一想呢個quality係唔係好重要!

 

 

Leave a Reply

