女仔點會唔怕肥。如果你想知點解我唔飲汽水、唔狂食薯片零食和麥記,那只有一個原因,就是怕肥。

其實每個細路都有一段好愛吃呢些垃圾食物的階段,我也當然有。只係去到中學階段,就是一個原因,怕肥!結果,從此可以保持到一年都不飲一啖可樂,縱使,我仍然會飲甜美非常的咖啡。

吃甜吃可口的食物,絕對是一個令自己開懷的方法之一。試過在疲倦不堪時,飲下甜極的Ribanna, 的確具醒神作用。

再大個一點,我明白太肥會帶來身體很多的毛病,所以,更加避之則吉。

呢一排,卻不能再有呢個想法。少食多餐,仍選有營養的進食,結果真的重了數鎊,算是成功吧!

但我呢個增肥過程,將會好漫長。開始要想如何減肥做回別人眼中的竹簽人,哈。

Leave a Reply

