照肺

呢排常常反問自己一些事情。呢個exercise, 常做的其實更可公平的去看一件事。好多時候,我係好怕自己會subjective.

今天照肺後,其實好不爽。我覺得和佢完全溝通唔倒!佢句句追過來,就算我將事實坦承的講出來,似乎也不能改變佢的subjectivity.

有一刻,我真的懷疑自己是否適合做呢份工。

讀書的時候,老師係教你一套,但到不同的地方工作,對住不同的細路,如果永遠假設用一套而可行走江湖,那真的太天真了!那也實在不會work!

今日,你以為仲可以好serious好strict 咁話細路,都未必人人會聽,而且仲會記愁!我唔係假設佢地一定唔聽,只係你會留意到,知你心意的細路永遠不會好多。而你想細路收到你的advice, 所要用的方法卻不可以千篇一律。

對得最多的一班細路,我最清楚他們的強弱點,用的方法只要見到成效,那管是否你心中那種?

算了,照肺過程中,不斷的提醒自己不要和佢argue, 此時此刻,我勝利了又如何?

最失望的,莫過於這種的溝通方式!

很多事情,對住不關心的人,不想再說。

Leave a Reply

