母親節

又是一年一度的母親節。和老媽的慶祝不鋪張呢!她也從來不會俾意見,總之我們想點,佢總會話得。

呢種相處方式,好舒服。

老媽原來一直都覺得我不懂她的心事!慘!對住一個咁樣樣都得的阿媽,我呢個傻女兒,真係到今時今日都係估佢唔倒。

以為佢會嬲,點知佢無;以為佢無事,點知又會爆料話你知佢的心事。

我們之間,最珍貴的係坦承的溝通。儘管我承認,一直以來,都會吵架收場。但係,講完就算,唔放在心上。大家知道大家想點,唔好放在心!以後大家更懂相處的方式。

從來都不懂逗阿媽歡喜,因為個人比較口密!但呢排發生的一些事,當我極度需要一些精神支持時,有阿媽的積極反應,真令我很安心。

做小朋友時,最怕阿媽的長氣;但依家,我最愛聽佢講呢些長氣話。

今年的母親節,真的不一樣。

祝天下母親母親節快樂!

Leave a Reply

