幸運

平平無奇的一天,可以被單一件事弄成令人失落。

原來,有好多黑仔事發生,都可以被單一件幸運事擺平。

怪了自己忘記取張八達通卡,之後全天黑仔事像無停過。呢種連續性都嚇我一驚,唔係掛,咁都得?

全天都燥底,好彩沒有在細路身上發洩出來。我好專業既!

回到樓下的便利店,是我最後的希望了。究竟有無人路不拾遺,交了張卡俾店員呢?

店員阿姐真係有保存著我張卡呀!謝天謝地。

曾經真的想過不再換新卡了,以後就用散紙吧!但原來坐車已經封殺了好多兌換硬幣的機會,單係坐地鐵,已經要每程俾多幾亳!

係既,要小心一些。雖然呢排可以持著「我係無哂記性」去安慰自己,但係一次比一次嚴重,真怕呢個臨時症狀會變成習慣,衰老下去,什麼都可以唔見!

Leave a Reply

