傻老師與傻學生

對細路做出傻的行為,只有還剩一點童心的人才做到。

所謂童心,係自己會忍唔住講一些好老套的笑話。

呢個仔,先後多次成為我的目標!從他的字體、到他考試時的眼神,到今日的那種沒禮貌的態度,都通通被我話過。我知自己對他咁不離不棄,除了是因為我自己「多事」,根本睇唔過眼外,仲有的是,佢是收到我的話,仲要在你話完佢之後加一句:

「係呀,以前都有一些人咁話我架!」

看,這些就是溝通!唔係剩得我成個傻婆咁一邊話,佢左耳入,右耳出。原來佢真係有聽,仲要回應!

之後,佢又真係有改善!我再推多一把,鼓勵一下,佢都受。

今日,我問了佢一個好傻的問題,就係:「你想我對你要求高些定係低些?」

而佢既答案就係:「唔好咁高啦!」

佢真係介意我將佢和中一仔比較,上心的!

好多細路都好似佢咁,看似不在乎,其實知道你唔放棄佢,佢仲會做好你睇。

多感動!

而最重要的,是他回應夠快!唔係要我等數年啊!

Leave a Reply

