媽媽的形象

 

都係要講下Only You,特別係那幾集focus在李司祺做的媽媽身上,更感動我心。

鐘意呢套劇的最大原因,是它有很親切的對白和細心的劇情編排。每次當司祺姐對住個女講野,我都會覺得老媽上身,就算context不同,我知道那些一定是她的對白!雖然不在身邊,但我就好似聽緊佢在我身體「依依哦哦」!

呢種「依依哦哦」,係仔女都抗拒,我以前都不例外。但講番依家,我卻是很懷念。因為有「依依哦哦」,即是老媽依然將你放在心上的某個很高位置,而唔係不停降位,消失左!仔女都想表現獨立,(我相信好少人仲好鐘意樣樣事假手大人,不過真仍然有其人!),不過,最後的resort, 總是在家中的父母吧!

依家「依依哦哦」的,會變左係我!我會「依哦」下佢有無早些訓、有無唔舒服、呢排好唔好……老人家依家出街都唔會再向我報告,就最令人擔心!

但老媽子總會還一句-你當我細路呀?

每個孩子都會覺得自己阿媽好難頂,我也不例外的。但有樣野,則是有什麼事情發生,我都好想講她知,就算明知會被批評被責備,只因,不想隱瞞她!

就算會大吵,也不介意。

你和母親的相處,又是怎樣呢?

 

Leave a Reply

