奇妙物語10

心知肚明細路唔會寫好「靜」字俾我。好的,我再找佢談判!

細路:我lunchtime俾200次「靜」你,一定完成倒。

我:俾你本手冊我先。

細路:(猶豫了一陣),唔好啦。

我:你無決心完成佢?

細路:唔係…… …

我:你交倒來,我俾番本手冊你。

結果,他真的做得到,雖然都是遲了一些啊!我也將原本通知佢家長的事項略為修改一下,始終,他是遲完成,不是未完成。

還會擔心家長感受的細路,我都是相信他們是可教的。

Leave a Reply

