奇妙物語8

同事間對上星期三公布的budget, 當然最不妥的地方,是他們不能從mpf中受惠$6000.

幾個同事聚埋就發表言論,講他們的P fund不獲注資,感覺不公平。

平日我對他們的這些個人意見,通常都不會插口的。是日,我便講了,有人提議每人octopus card加$1000, 皆大歡喜!而且,這些錢只會益左基金佬吧!

呢位同事,俾我的反應係冷淡,無反應。

各有各的立場,各有各的表述。

無錯,有錢分,邊個唔想要?你問我,我真係唔想要呢些我都唔知會唔會有機會享用的退休金!每個月付出的,像是不多,但供款的人,卻是完全無法控制何時進場離場,眼白白睇住自己的血汗錢俾他人利用。唉,心傷!

昨天知悉他們將會受惠,唔知下星期的打小人日,佢地會唔會現身呢?

Leave a Reply

