情人節

放工後去了CWB, 隻腳都落左去Citysuper, Sogo。不得了,引死大家買的情人節禮品隨處可見,特別是前者。有好的式的Fondue set, chocolate 粒粒,蛋糕分等等。一片粉紅和火紅佈滿四周!不過,我無幫襯到,因為無打算會咁樣慶祝!

想好了今晚的dinner會包括食chocolate fondue. 材料其實都早買好,tools齊哂,只係我地究竟係唔係真係會食。尋晚食了中式湯圓,煮得太甜了,但都算提前慶祝既。:)

我加買了一包薯片,那是晚食fondue就可以自製hot chocolate chips!

行行下,再見到排隊買花買chocolate的人(Sogo的Godiva外的人龍好長呀,不過呢個牌子的產品不算是good value for money!), 成間店都好有mood。面包店見到心形面包,也忍不住的買了下來,來個浪漫!

****
關於愛情電影,上星期英文台已重溫了幾套。我發現自己對用文字傳愛的橋段真係好受落!The Lake House, Sleepless in Seattle, You’ve got mail, 甚至係最後終於買左的P.S. I Love you, 都係男女主角互相交心出發的愛,好浪漫。但我今晚唔太敢睇P.S. I Love you, 因為一定會係我淚眼收場,唔吉利!

2 thoughts on “情人節

Leave a Reply

