奇妙物語7

A同事:(面帶笑容)為何每次見你在位都係改緊簿既?你個動作真係不變gor wor!
我:(停了一陣手頭上的工作,想了一陣)唔係既,其實每次都會有少少不同既。
A同事:你真係要版版改架?你教幾多班架? 
我:呢科教7班。
A同事:嘩!……(我都忘記了她又講了什麼!)
我:考試時改卷比較驚慌一點。你係唔係想幫我改一些?
A同事:(好大聲)No! 放假要我改10份文都做死我啦! 

之後,我繼續我的工作,也深思她的這一個comment. 其實,我沒有特別在做什麼,但係,想不到原來專心做事,不想浪費時間都會招是非。

又是另一個價值觀的更新版本。對於這些說法,我介意,因為又見到一些不負責任的人,做著不負任的事。

正如朋友講,擇善固執才是出路吧! 

Leave a Reply

