細路的自我

對住細路,有時真係會啞口無言,唔知仲可以對佢地講乜好。

好記得初初入呢間「屋」時,大業主好清楚對我講過,唔好鬧佢地,唔好用一些對其他屋仔細路的方法對佢地。當時我提醒自己,這些是參考的,有些說話,係唔講真係唔得。

在這裡「住」了一年的時間後,慢慢真係引證了佢講的說話。細路們其實都好醒目,例如做錯了事,必定會在你發現後立即認錯,再加句對唔住。他們真的做哂功夫,岩哂手續,你想發火,個火都唔會太猛傷身。

但係,佢地的醒目,卻止於此吧。他們的自我中心,那種「我要咁,我想咁…」的態度,和其他的「屋仔」細路真係無大分別。他們對制度都好討厭,甚至要挑戰,不過,對象竟然是考試。

這個女仔,之前考試已經準備不足,前天,考完另一個部分,由於佢表現差,我問佢有否準備過,佢竟然好老實講無,仲要同我講舊時考試係點點點。明明多次提左他們如何去準備呢個重要的期考,有埋筆記如何準備,佢都可以唔理!我對佢講,你咁樣會自己suffer。

無話可說。其他人準備十足,佢卻懶理,繼續自我中心。我唔會遷就的,他日她總會明白點解。

 

Leave a Reply

