熄火

同事問:明天考那科,仲未見你出份卷啊?

即係仲未印……

我:(一臉confusing!) 出左好耐了,會唔會係邊個度?

同事:你會唔會有存底?

正當我努力搵緊份卷時,同事回來了。

同事:X老師將你份卷收埋左。……依家可以拎去印。

正確一些講,佢係無做最後重要的步驟,就係拎去印。成份野一直仲擺響佢那處,無人提佢都唔知會發生乜事。

這個虛驚,實在是對心臟的最大考驗。我發現自己真的出奇的冷靜,亦沒有發脾氣話人。我想,天氣實在太冷了,那些火都老早熄哂。而且,佢係我阿頭,我可以有乜講?

之後有另一個同事對我講,好「多謝」我令佢成個早上好excited! 啊,件事真係唔關我事,佢又點解咁擔心呢?不過,我懶去解釋,我無乜sense of humor.

最後阿頭親自對我講唔好意思,反而是一個意外。大家發現,份卷是一個月的出品,佢卻可以完全無印象,唉。

都係個句,自求多福!

 

 

Leave a Reply

