寫於睇告白前…

身邊的朋友陸續睇了電影告白,並大力向我推薦!在咁大壓力之下,我決定呢個星期五去睇!

從佢既poster, 到magazine的影評,都一一睇過!拖到今日先好想睇,只是擔心我唔會發現有任何的驚喜。一直以來,好多日劇都嘗試以校園做題材,戲中的中學生,甚至小學生,都俾我一個好「邪惡」的感覺。心中有想,如果連drama都可以拍既,呢個問題在日本一定是極度嚴重,但亦好佩服他們肯拎出來和公眾討論,唔係似本地的劇集咁,令大家以為社會真的天下太平!

好了,另一個原因拖住我既,其實係我認為自己唔會對入邊細路的行為太shocked! 在自己的工作生涯中,雖然未聽過他們殘害別人的生命,但對別人的心理虐待呢?係存在的!幾大?初中!明做或暗做,對同學有,對老師也有,層出不窮!最近從姪女聽的,都只是7,8歲人仔吧!多邪惡!

套戲可以令人反思,但我擔心本地的觀眾,特別是家長或教師,都會想,呢些野不是真實,更加不會發生在其身邊!其實這些事,才教人害怕。

希望能發現另外一些東西,真的……

Leave a Reply

