教人做功課

想起這件事,心中還有點不快。

不快的是,好像見到一個小朋友退步的過程。對我來講,這是不好受。

功課設計得深,可以有幾個目的。一,考驗小朋友的求知本能;二,加強挑戰性;三,預先教授艱深一點的課程,這也是家長樂見的吧!

要做的細路,當然不會分析咁多。但最近聽聽埋埋的情況係,佢的功課都是深的,而身邊的大人都要做埋一份。

我唔認為家長幫小朋友係錯的,但態度係唔可以變成你緊張,佢唔緊張;你想學而佢唔想學。

教我最憤怒的是,佢只係一心想知正確答案。你講乜,佢寫乜,唔想分析和思考。噢,我停了她,要佢自己想答案。這就突然像是一個苦差。或者,真的和平日做功課的情況很不相同!

另一個令我不快的,是見到佢得過且過的做功課。字寫不好,錯刷不淨,寫答案如填顏色!這些惡習,從前我都不曾見過,但今天已經成了習慣,好難改了。

家長稱她是這樣的求其,我只想講,要求低的是你,不是她!

正如佢一手將刷紙膠俾我,想我幫佢刷error!對唔住,我一手俾番佢,要佢自己做番。佢都會做的!

來來回回的結果,我的晚餐食得很差,即時胃痛。

下次幫人,都要先照顧自己先!

Leave a Reply

