一魚之池

我真的會懷疑自己會否是個好母親,因為,在家的金魚或盆栽,好多時都會被我忽略。

呢次的一池,從最初的5條,剩下戰鬥能力在強的。這條魚一買回來,就已經懂得強霸放在池中間的小山洞。任何其他小魚兒想接近,都會被牠趕走。我留意到佢的魚鯕永遠在豎起的狀態,隨時準備出擊,戰意甚濃!

家中的魚池,其實永遠都是最強的才可以留低!The fittest survives! 好多時都覺得好有人生哲理意味!

今次我終於記得餵佢食晚餐,期間我傻傻地和佢對話,佢竟然真的游向我手指附近!而我拿起相機,佢亦好像懂得躲避。難道佢識聽人話,或者我識講魚話!

想輕鬆時,望下佢,都係一種享受!

Leave a Reply

