母女之間3

說是遲,那時快。上次老媽吩咐我要多些關心老爸,轉過頭,他已經「入左廠」。

對於好多人來講,老媽的鎮定係好嚇人。不動聲色陪佢入去,最重要既係,同我呢個心都未驚完的細路講「有事先好來,無事就唔好來。依家無乜事啦!」來令我不擔心。當然我一定無聽佢講,走左去睇佢地。

而老爸第一句的話仲好笑:你點知架?
我:我緊係知!有電話嘛!我又唔係住響山洞!

爸,願你無事。

從未見過老爸咁sweet, 他們的「客氣」其實都好好睇!:)

Leave a Reply

