習慣

「小姐,習慣係好危險架!」的士司機在駛了另一條路載我回家時對我講。

近日幫襯多左的士,也因為自己多口的緣故,有時都會同的士大佬吹下水。問下,平日應該係邊處上車呀?幾時轉更呀?亦都試過聽佢地grumble, 講每日帶錢返工的苦況。佢地有些亦好老實咁話我知佢地最憎既路上車輛是什麼?在九龍塘既,佢地好憎師奶司機的名車,既開得慢,又真的怕「傷」倒佢地自找麻煩;也有對我講佢地最憎同行!當然,唔識路既亦有,上車那刻已經講定我知,不過最後都能安全到目的地既!

我想這些都是坐公共交通的好處,讓我可以接觸下人群,可多觀察外邊的人和事,儘管,有時是令人洩氣。

要改變習慣真的好難,不過壞習慣卻一定要戒除,儘管是要如何千辛萬苦。

Leave a Reply

