抄抄抄

我是典型的日劇迷。

記憶中第一套的日劇,係在外婆家睇仍是以金錢形狀做標誌的亞記,那是由山口百惠和三浦有和主演一大堆老土純愛劇集。那時我應該是一年級左右,我想,這套戲教了我什麼是愛情。

我都是電視精。基本上所有依家在經典台播過的劇我都睇過,只係,我唔會掛住睇而唔溫書又唔做功課。

睇電現現在對我來變成了奢侈。所以這樣就來得更有要求,也與依家的drama質素好有關係。唔信既,可以睇番重播中的真情或樓住有情人,佢地都比任何existing的劇集好。打開電視,無論個劇叫乜名,你睇到既永遠都是一式一樣的表情,一款對白,一套故事。創作在哪兒?你說那些是喜劇,那我也真的笑不出。也許我已變得亳無幽默感,只係當我重睇許冠文或王晶拍的舊戲,我都仲笑得好開心。那些片子才能引發我的笑位。

最近無記的一套新劇,從畫頭至故事,背景全抄東野圭吾的神探伽利略!我知都有好多人完全無睇過聽過那是什麼。不過知道的其實都有好多。無記自己都已經播過原裝日劇,依家竟然懶到成套dub出來,離譜!

我知無記一向都有抄劇的,抄日劇的OST, 那也別做的那樣明顯,連我這等普通觀眾都察覺到啊!

Leave a Reply

