做與不做

今早打開電視睇到一個即時新聞,有感而發。

想起自己以前的一份工作。部門有規定,每兩個星期都要俾學生一次默書,教完一課書要有一次的小測(quiz),功課的課量都白紙黑字寫明落handbook, 我地就要跟住做,因為久唔久就要被檢查進度,唔齊既就會好麻煩。

到一埋數時,無錯,我真係覺得係似sales交數!有些同事唔知點解可以出倒又改倒咁多的assessments, 甚至超過哂targets!

要以assessments「鼓勵」細路讀書,有時係有用和必要的。但係,我也絕對相信佢地對呢種安排係好抗拒的。由於能力和興趣的關係,佢地當中有些人對我呢科根本係去到討厭既程度。結果,佢地既對抗方式就是交白卷!

不過,我卻絕不會對他們講完要溫書之後,再講多一次,呢些assessments其實係無必要的!

如果無必要,亦也根本唔會有安排。

想不通…

Leave a Reply

