電視教人非禮!?

對無記新劇有些興趣,只因由幾好演技的蔡少芬主演。而故事似乎也是走輕鬆攪笑路線,尋晚第一集就睇了一幕。

話說女主角的辦公室有另一個新來的女同事,惹來同公司的男同事注意。其中有一場,幾個男人輪流借故去「索油」, 我唔明白點解要一個wide shot影哂班男人點樣去非禮佢!

影了一次,唔止,仲有第2個再試。電視螢幕清楚見到他們的身體接觸點!好了,我唔係「道德塔利班」上身,只係作為一個家庭觀眾和女性,我真的好反感!我唔明白點解咁既鏡頭可以出街,係唔係要教壞細路!

我知實有人講,細路唔教都會壞!咁夜晚10點幾就播埋呢D節目,是否過份?無記無公眾責任播放一些較健康的劇集嗎?

在以前的地方,細路們都向我講,那陣子電視播乜,他們就會做乜。係下意識,自然地去做的。

作為一個市民,我反對呢類鏡頭出街!社會風氣還不夠差?

Leave a Reply

