無奈

A:身為老師,你對佢……有什麼意見?

我:下!點解問我呀?

A:佢會聽你講野嘛!

我:我教的都是中學生啊!不過咁樣既我都見過的。

主角:請你們不要再討論我的問題…

***

A是家長,主角是小朋友。之後A一眾人等希望由我的口中話俾主角聽佢咁樣咁樣係不可以的。主角已經很不耐煩,完全不理我們。A沒有發脾氣,依然很有耐性地想主角聽道理。

最後,主角嬴左,A放棄了。

我的回應有兩個:一,我自己阿媽一定唔會咁樣同我講,我亦都唔夠膽這樣回應。二,俾我就無阿A咁好耐性!

由於本著人地細路留番人地教的關係,我這個局外人只有說希望佢地繼續哦佢,因佢仲細個,未算好遲!

依家的細路係唔係真係比我們以前的聰明得多,我唔會認為係,但至少他們已經不會視父母為權力的代表,唔係你講乜佢就會做乜。

這樣,好壞參半。但是,如果孩子不會尊重你,父母又怎樣引導他呢?

仲有唔知點解,細路都好清楚父母視他們如寶,不願意令他們的人生不快樂咁。

但係,人生怎會永遠完美和快樂?有時不滿足細路,都算是一種教育。

Leave a Reply

