小小分享

細路甲走來交待他的功課,旁邊的同事正在高談闊論她們愛講的話題。

細路生得牛高馬大,卻亦很多口。唔知點解同我講緊野,都可以同時收到佢地的對話,結果,應左一聲。

同事聽完當然好嬲,教訓佢唔可以插嘴,唔關佢事。

細路就講:你地大聲嘛!

我無法不認同他。這些日子來,每一天他們每早上必定有個噴口水論壇,人人將當天報紙話題拎出各自present一次。有人從不介意brag about自己的past shopping experience, 唉,我都被迫聽哂。

而往往,那些都是其他人準備上課的時候。

好騷擾,真的。

我唔明白點解佢地唔可以講下與工作真正有關係的事情。或者都會提,但就係埋怨的多,真的為這裡的細路難過。

細路走了,她們就話他無家教,更話自己好有家教!

我沒有出口反駁,無必要,卻永遠都不會認同。

Leave a Reply

