Sem 2完了…

最後一個星期的課,除了知道要交2份功課外,更甚者,是Year 1就咁又讀完左。

與上個sem比較,由於工作的關係,已經唔可以再好有心咁睇哂readings去上堂。當然呢個sem的courses亦未必係呢種要求。平心而論,好享受上Literature的那一科,老師教得實在太好,亦擁有好updated的資料俾我地。當然,有機會俾佢記住下我的存在,俾我答下佢既問題,也是令人開心上課的原因。

當然我其實也是那種可悶坐幾小時的學生,聆聽一些自己無興趣的topics. 今個sem的research module簡直是要了我的命!幸好,今晚都完了。

想著下年畢業,真的有點不可思議!究竟自己吸收了幾多,又應用倒幾多。一切都幾還看細路的能力,時機之配合。自己的投入亦也重要。

教育是易學難精,仍在努力中。

Leave a Reply

