因果

舊同事想讀碩士,問我意見。

我認為除了個人方面準備好,都要過老闆那一關。好多院校,特別係最top既幾間,都會要求申請人獲得老頂的批准。我想最大原因係校方可以作出相當配合,令員工可以安心去返學之餘,也可以完成份內的工作。

不過,批唔批又係另一回事。

她的遭遇就係唔批。道聽途說上司希望佢集中做好目前的事,佢不忿,最後都報了名。

其實這也無什麼大不了的。如果你真係想去讀書,而又有呢方面的阻撓,或者可以考慮轉工、暫時休息下讀一年全full time(但我唔贊成!),總唔需要咬住人地唔放手。

以我所知,其他行業的人唔會輕易擁有呢個「放早工」的特權,話俾上司知,你都要俾信心佢你顧得到自己的工作先。

而一心想著有個碩士就可以縱橫業界,容易找工作的,這想法都未免太天真吧!

Leave a Reply

